PremiumEndocrinologie

Prediabetes: verbetering levenswijze efficiënt ...

Een nieuwe studie toont aan dat een programma ter preventie van diabetes in de gemeenschap de glykemie en de BMI significant verlaagt.

23 maart 2013

De HELP PD-studie (Healthy Living Partnerships to Prevent Diabetes) is gepubliceerd in een speciaal supplement over de preventie van diabetes van de American Journal of Preventive Medicine.

(referentie: Katula JA et al. Am J Prev Med. 2013;44:S324)

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • wekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • digitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • uw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • maximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 

Deel je (nieuws)verhaal

Heb je nieuws dat relevant is voor onze redactie? Deel het met ons via het meldformulier.

Nieuws melden
Print Magazine

Recente Editie
20 maart 2026

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine